2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hola, sóc l'Auri!!

Ir abajo 
+2
THOR
Auri
6 participantes
AutorMissatge
Auri

Auri


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 27/07/2011

Hola, sóc l'Auri!! Empty
MissatgeAssumpte: Hola, sóc l'Auri!!   Hola, sóc l'Auri!! Icon_minitimeDc Jul 27, 2011 8:58 am

Hola a tothom!! Fa unes semanes vaig adquirir el meu primer 2cv!! I avui PER FI, m'he tret el carnet de conduir! O sigui, que espero que ens ben aviat en alguna concentració!! Very Happy

Salut i fins aviat!! Very Happy
Auri.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Hola, sóc l'Auri!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!!   Hola, sóc l'Auri!! Icon_minitimeDc Jul 27, 2011 7:25 pm

Hola Auri,
Benvingut al foro.
Posa alguna foto.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola, sóc l'Auri!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!!   Hola, sóc l'Auri!! Icon_minitimeDj Jul 28, 2011 2:47 am

Benvingut Auri, m'afegeixo a la petició del company Thor, posan's fotos, dins de l'apartat de normes del foro hi ha una petita ajuda de com fer-ho.

Dedueixo que ja que fa poc que t'has tret el carnet i que acabes d'adquirir el 2cv, que tindràs un munt de dubtes, ja saps que pots demanar ajuda en el que calgui, moltes vegades quedem només per fer una ullada als cotxes dels companys i entre uns i altres treure posibles problemes i solucionar dubtes, per ara disfruta'l que a l'estiu es el que toca. Cool

Posa al teu perfil la teva població, d'aquesta manera els companys mes propers a tú et podran coneixer i donar un cop de mà Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Hola, sóc l'Auri!! Empty
MissatgeAssumpte: presenta`l   Hola, sóc l'Auri!! Icon_minitimeDj Jul 28, 2011 4:11 am

hola em dic joaquim i soc del baix llobregat,benvingut al foro i felicitats per treure`t el carnet de conduir i pe`l 2cv,espero que aviat ens coneixem
Tornar a dalt Ir abajo
Auri

Auri


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 27/07/2011

Hola, sóc l'Auri!! Empty
MissatgeAssumpte: Gracies!!   Hola, sóc l'Auri!! Icon_minitimeDj Jul 28, 2011 9:40 am

Primer de tot gracies per la benvinguda!! Very Happy
Les fotografies estan en peu i procès, ara quan començi les vacances i tingui una miqueta més de temps us presentaré a la meva "pitufo"! Very Happy
La veritat és que encara estic descobrint com va el foro (ja que sóc nova en això...jeje)

Moltes gràcies i fins ben aviat!!

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola, sóc l'Auri!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!!   Hola, sóc l'Auri!! Icon_minitimeDv Jul 29, 2011 8:55 am

Jordi escrigué:
Benvingut Auri, m'afegeixo a la petició del company Thor, posan's fotos, dins de l'apartat de normes del foro hi ha una petita ajuda de com fer-ho.

Dedueixo que ja que fa poc que t'has tret el carnet i que acabes d'adquirir el 2cv, que tindràs un munt de dubtes, ja saps que pots demanar ajuda en el que calgui, moltes vegades quedem només per fer una ullada als cotxes dels companys i entre uns i altres treure posibles problemes i solucionar dubtes, per ara disfruta'l que a l'estiu es el que toca. Cool

Posa al teu perfil la teva població, d'aquesta manera els companys mes propers a tú et podran coneixer i donar un cop de mà Very Happy
Bé, perdó, benvinguDA Embarassed es que no sabía si Auri es nom o nick o de dona o home...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Hola, sóc l'Auri!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!!   Hola, sóc l'Auri!! Icon_minitimeDs Jul 30, 2011 8:26 am

Bienvenida Auri, este es tu foro.
Tornar a dalt Ir abajo
treski

treski


Nombre de missatges : 31
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 75
Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)

Hola, sóc l'Auri!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!!   Hola, sóc l'Auri!! Icon_minitimeDg Jul 31, 2011 1:21 am

Hola Auri

Benvingut al Portal

Salutacions Hola, sóc l'Auri!! 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hola, sóc l'Auri!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!!   Hola, sóc l'Auri!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola, sóc l'Auri!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» hola a tod@s
» Hola a tot@s
» Hola a tot-hom.
» Hola Amigos
» Hola a tots

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: