2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 sortida 18 setembre museu ferrocarril

Ir abajo 
+7
nel
prize
THOR
misnenasdoscv
xesco
Jordi
noke
11 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDl Set 12, 2011 2:51 am

Bueno, es va apropant el dia.

A les 10 entrarem tots a la vegada (intenteu ser puntuals) i fins les 11 que comença la visita farem les fotos, es paga una vegada a dins i portarè cafè amb pastes per refer-nos una mica. Si podeu feu comptes a casa del que heu de pagar i intenteu donar-ho just per agilitzar-ho tot.

Vinga que ja falta poc cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDc Set 14, 2011 12:16 am

Ahir vaig parlar amb el Xesco per telefon i hem va comentar que no vindría, que té noseque el disabte, una cursa o algo així crec, de fet acabo de llegir el seu misatge i no hi diu pas que s'apunta, només que es xulo lo dels trens.

P.S.Avui ha passat per casa i m'ho ha confirmat, ha d'anar a la Vall d'Aran a ajudar als pares i buscar uns mobles.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDj Set 15, 2011 6:32 pm

Hola de nou, necessitaria que m'enviessiu per privat el movil per si hi ha qualsevol problema (si no teniu inconvenient) i us passo el meu. Em falten els movils de


Thor
prize
Joaquim
Xavi, 2 adults 1 nena
Oskar dos adults i un nen i 1/4
el+guapo 2 adults

Bueno, sembla que la provabilitat de pluja es va esvaïnt, tot i que potser està nuvolat. Ahir posavent fortes plujes Crying or Very sad , avui possen nuvolat, así que segur que demà ja possen sol solet. sunny

salutacions


Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDv Set 16, 2011 8:34 am

No ho tinc clar, tinc un pico boig de feina, jo tb ho deixo en Stand-by gracies per contar amb mi!
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDv Set 16, 2011 9:34 am

Com no vinguissortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Echando_humo es que te sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Con_el_bate

Tu mesmo
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDv Set 16, 2011 9:42 am

Me temo que no puedo ni de flaaayyy....los discos, las ferias.... a la proxima voy seguro, además si no voy crece un poco más mi leyenda entre los foreros que tienen la suerte de no concerme aun!
Tornar a dalt Ir abajo
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDv Set 16, 2011 10:00 am

Jordi estas en lo cert!! mes ere imposible vindre de cap manera,asta o avia dit a gent que no vindria pero al final el Dani meu a posat facilisimm i em vindre amb ell!!! Very Happy Very Happy aixi que reintroduccio de uno mas pero el 2ky es quede de vacances a la pobla eejeje
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDv Set 16, 2011 9:45 pm

Toni escrigué:
Me temo que no puedo ni de flaaayyy....los discos, las ferias.... a la proxima voy seguro, además si no voy crece un poco más mi leyenda entre los foreros que tienen la suerte de no concerme aun!
Llàstima que no vinguis, jo tenia ganes de conèixe't Twisted Evil .
Normalment, les llegendes es creen quan es mor el personatge What a Face .
Espero que no em facis aquesta put.da perquè jo et pugui considerar llegenda affraid .
Per cert, ja se sap amb seguretat el lloc on anirem a dinar? Question .
Tornar a dalt Ir abajo
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDs Set 17, 2011 6:51 am

http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/municipios/vilanova-i-la-geltru-id08307
http://www.eltiempo.es/vilanova-i-la-geltru.html?v=por_hora


Dons segons aixo, sembla que si que ens pot ploure, pero a partir de mitga tarde, veig dificil lo del banyet. Pero no la resta.
L Auri os vol presentar la seva pitufo, aixi que anirem amb ella.
Fins demar wapos y wapas
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDs Set 17, 2011 10:05 am

Bueno Toni, almenys el Xesco m'ha donat una alegria, porque otros...

Bueno, lo del bany jo encara no ho descarto perquè l'aigua esta a molt bona temperatura i la probabilitat de pluja es entre el 10 i el 30% segons el meteocat que per experiència acostuma a encertar una mica més. O sigui que pot ser que ens librem de la pluja i tot.

http://www.meteo.cat/servmet/smr/GA_SMR__303-659-2.html

Sobre el lloc on dinar jo tinc pensat un però ho podem parlem allà i decidim segons el temps.

Fins demà
Tornar a dalt Ir abajo
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDs Set 17, 2011 11:02 am

ojala tingis rao, Noke. Et fare cas i m' emportare el traje de bany i la tovallola.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDg Set 18, 2011 6:29 am


Ha sido una salida muy instructiva y amena.He quedado impresionado con las maquinas de tren antiguas cacharros de 250.000 kg de hierro puro que bestia El santa fe.Me rio yo del tiranosaurio rex con sus pisadas este cacharro si que pisaba fruerte.
El baño en la playa se a fastidido un poco por el tiempo pero lo a compensado el buen rato que hemos pasado de tertulia y picnic en la pineda al lado del mar.Fantastico
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDg Set 18, 2011 7:35 am

Gràcies a tots per venir, dona gust quan organitzes algo i acava sortint be. Espero que us hagin agradat els trens, perque en general hem passat molt bon rato. M'he quedat amb les ganes del bany però, al menys no ens ha plogut (o 4 gotes...) Només ha faltat que vingues el cura de la Roseline Laughing

Jordi, a veure si em pots passar per missatge privat la contrasenya per penjar les fotos al picasa que no hi ha manera (no m'enrecordo) i volia penjar les que tinc.

Una abraçada a tots
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDg Set 18, 2011 8:45 am

hola a tots la sortida al museo del ferrocarril a sigut molt guay,les maquines de tren eren una passada i estaven en bastant bon estat de conservacio(algunes),m`ha agradat molt i la gent com sempre molt be,ens veiem a la vall fosca fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDt Set 20, 2011 7:02 am

Bueno, per fi s'han pujat les afotos. Que mal va l'ordinador cherry

Fantastic record de la sortida, fa 2 dies que ens hem vist i ja m'ha entrat morriña al veure-les, je je.

https://picasaweb.google.com/110336454156429556852/20110918MuseuTren?authkey=Gv1sRgCIn3_rjYrPXyKQ

Gaudiu-les
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDt Set 20, 2011 7:30 am

Muy guapas.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDc Set 21, 2011 12:24 am

Molt xules, quina llàstima que no hi vaig poder anar més que al dinar, be la propera ja la disfrutarem a tope.
Joaquim, no ens vem veure pel dinar, al veure les fotos t'he vist a tu i la familia, llástima, per la Pobleta si que ens veiem Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDc Set 21, 2011 3:17 am

Una trobada molt maca, moltes gràcies Noke per l'organització, les fotos molt xules!

ens veiem a la vall fosca!
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDc Set 21, 2011 4:23 am

ei eie ei..les fotos..."peaso fotos",estan molt la veritat,la sortideta molt be i la organitzacio de primera..Jordi no ens vem veure xq tenia dinar familiar i no m`el podia saltar pero ens veurem a la vall fosca(i tant que sera fosca arribare de nit)pero ja en tinc moltes ganes, fins aviat a tots
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitimeDt Oct 04, 2011 6:56 am

Ahir em van trucar del museu per demanar-me l'adreça del foro i dir-me que ens han penjat en el seu blog i unes fotos al flickr:

https://www.facebook.com/museudelferrocarril

http://www.flickr.com/photos/62688521@N02/sets/
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: sortida 18 setembre museu ferrocarril   sortida 18 setembre museu ferrocarril - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
sortida 18 setembre museu ferrocarril
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Museu de l'automobil de Torí
» Trobada anual club Girona 2-3-4 setembre
» 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia
» Qui s'apunta el 2 de setembre a la Piscina
» 29 - 30 JUNY - PALLARS SOBIRÀ - MUSEU PASTORS.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: