2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Com puc esborrar un missatge que ja he publicat?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Abel ( Troncòmovil )

Abel ( Troncòmovil )


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 23/02/2011
Edad : 60
Ubicació : Barcelona

Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Empty
MissatgeAssumpte: Com puc esborrar un missatge que ja he publicat?   Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Icon_minitimeDv Jun 03, 2011 9:42 am

¿ Com es fa per esborrar un missatge que m’equivoca’t i l’he duplicat?
Tornar a dalt Ir abajo
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 26
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com puc esborrar un missatge que ja he publicat?   Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 8:40 am

en els missatges que tu escrius a dalt al canto surt una creu petita, ahi eliminas aquest comentari Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Abel ( Troncòmovil )

Abel ( Troncòmovil )


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 23/02/2011
Edad : 60
Ubicació : Barcelona

Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com puc esborrar un missatge que ja he publicat?   Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 9:17 am

Doncs jo clico a la part dreta del missatge on posa edit i surt editar, esborrar aquet missatge, pro cuan s’obre el missatge per esborrar-lo o editar-lo no surt cap creueta que l’anul•li, dec ser mol tonto, pro encara no se que fer per esborrar un missatge!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Abel ( Troncòmovil )

Abel ( Troncòmovil )


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 23/02/2011
Edad : 60
Ubicació : Barcelona

Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com puc esborrar un missatge que ja he publicat?   Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 9:24 am

Ara m’han adono, nia’n missatges que cuan els envies surt la dichosa creueta, i nia’n missatges que no surt o queda amagada no se per von, en fi almenys ja he vist com es borra el missatge, moltes gracies Elgolfillo . Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 26
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com puc esborrar un missatge que ja he publicat?   Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 8:23 pm

derres Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com puc esborrar un missatge que ja he publicat?   Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Icon_minitimeDj Jun 16, 2011 11:59 pm

També m'ho pots demanara a mí, m'envies un mp amb el link i el text del missatge per saber segur de quin es tracta i fet!
Tornar a dalt Ir abajo
https://2cvbicilindrics.forocatalan.com
Contenido patrocinado





Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com puc esborrar un missatge que ja he publicat?   Com puc esborrar un missatge que ja he publicat? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Com puc esborrar un missatge que ja he publicat?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Ajuda-
Canviar a: