2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 2 més de Mataró.

Ir abajo 
+4
misnenasdoscv
Pitu70
joanhans*38
THOR
8 participantes
AutorMissatge
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 3:09 am

Hola a tots. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
La meva dona i jo, per fi el tenim, i el primer que hem fet, és donar-nos d'alta en aquest foro que ja fa temps que el seguim.
Què tenim...?
Naturalment el 2CV més maco i més bonic de tots...jejeje. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Ahir dissabte vam donar la "paga i senyal" i aviat el tindrem (si tot va bé).
Espero que "apocapoc" ens anirem coneixent i farem "bones migues".
Fins aviat. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
joanhans*38

joanhans*38


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 18/01/2011
Edad : 76
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 4:20 am

Hola des de Mataró.

Benvinguts al foro, jo també sóc de Mataró, per qualsevol cosa que us pugui ajudar i estigui a las mevas mans, estem a prop.

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Pitu70

Pitu70


Nombre de missatges : 18
Fecha de inscripción : 21/02/2011
Edad : 54
Ubicació : Canet de Mar

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 7:06 am

Benvingut company, un altre cabreta que veurem rondar pel Maresme, quina enveja !!! A veure si ens coneixem ben aviat. Una salutació.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 7:57 am

Saludos y bienvenidos al foro
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 8:08 am

Benvinguts esperem coincidir a alguna sortida .
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 10:35 am

Benvinguts i enhorabona per l'adquisició, ja sabeu que si teniu qualsevol dubte mecanic o del que sigui aquí estarem encantats d'ajudar-vos si es a les nostres mans, de tant en tant fem petites trobades i sortides, tant per anar amb la familia a un lloc maco com per compartir dubtes i solventar posibles problemes.

Esperem unes fotos quan el tingueu Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 8:48 pm

joanhans*38 escrigué:
Hola des de Mataró.

Benvinguts al foro, jo també sóc de Mataró, per qualsevol cosa que us pugui ajudar i estigui a las mevas mans, estem a prop.

Salutacions
Gràcies Joan.
De moment el problema més gran que tinc, és el d'anar esbrinant com "collons" funciona tot això del foro.
És la primera vegada que m'apunto a un foro, i per altra banda, em fa l'efecte que amb aquestes alçades ja he deixat unes quantes neurones pel camí.
És per això que aniré fent les cosetes "apocapoc".
Per cert, el Ranault 4/4 que tens, és preciós, però on hi hagi un 2CV.....i el teu 2CV és molt maco.
Salut i fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 9:21 pm

Pitu70 escrigué:
Benvingut company, un altre cabreta que veurem rondar pel Maresme, quina enveja !!! A veure si ens coneixem ben aviat. Una salutació.
Hoa "Pitu70".
Gràcies per donar-me la benvinguda.
Pel que dius (quina enveja), esbrino que tu no tens una "cabreta".
Per circumstàncies de la vida, jo he trigat 38 anys (des dels 17), en poder fer realitat el meu somni, i de fet encara no la tinc, però ja me l'han presentat i ja la conec.
Se que és molt agosarada la meva suposició de que no tens un bicilindric, però si és així, tingues una mica de paciència, els somnis s'acaben fent realitat, i segurament tu no ahuràs d'esperar tant.
Pitu70, gràcies altra vegada i fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 9:27 pm

misnenasdoscv escrigué:
Saludos y bienvenidos al foro
Grácias "misnenasdoscv", por aquí nos iremos conociendo.
Espero que pronto tengamos la oportunidad de vernos i de concernos personalmente.
Hasta muy pronto.
Tornar a dalt Ir abajo
joanhans*38

joanhans*38


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 18/01/2011
Edad : 76
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 9:28 pm


Gràcias per las lloances dels meus cotxes, m'agrada portar amb bon aspecte encara que de vegadas nesesito temps i diners.

El que dius del foro no hi ha problema, tenim un bon company el Jordi ''jordiet'' que té la mà trencada en aquest tema, jo també tinc que rrecorre a ell moltes vegadas.
Esperem veure alguna foto del 2cv.

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 9:36 pm

Angels escrigué:
Benvinguts esperem coincidir a alguna sortida .
Gràcies "Angels", nosaltres també esperm tenir l'oprtunitat de conèier-vos a tots.
Fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 10:10 pm

Jordi escrigué:
Benvinguts i enhorabona per l'adquisició, ja sabeu que si teniu qualsevol dubte mecanic o del que sigui aquí estarem encantats d'ajudar-vos si es a les nostres mans, de tant en tant fem petites trobades i sortides, tant per anar amb la familia a un lloc maco com per compartir dubtes i solventar posibles problemes.

Esperem unes fotos quan el tingueu Wink
Gràcies Jordi, no podia esperar menys de tu.
Dubtes mecànics....?, només uns 50.000 aprox., però de moment, i dintre de la meva ignorància, crec que el cotxet (aparentment) està bastant bé.
Fa temps que vaig pul·lulant pels foros dels 2CV i un bon dia, veig que es fa una sortida des de Mataró.
"Me lo pusisteis a huevo" Vaig agafar la moto i a les 9.45 em vaig personar allí.
No et rocordaràs però jo vaig estar parlant amb els que estavau allí incloent-te a tu.
Fins i tot surto a una foto, és la foto 17.
Si et molestes en mirar-la, allí podràs gaudir del meu cap nevat (estic d'esquena), mentre miràvem el motor d'un 2CV negre. (per cert, crec recordar que aquest 2CV portava un motor de dyane, i més botzines que una filharmònica).
Quan hagui alguna sortideta, i si les circumstàncies ho permeten allí i serem.
Fins aviat Jordi.

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 10:20 pm

Joan, ara ja soc Jordi "jordi" m'he cambiat el Nick, hem vaig posar "jordiet" al foro nacional ja que "jordi" ja era ocupat (per mí pero no recordo la contrasenya)pero ales sortides tothom m'anava anomenant Jordiet i no m'acabava d'agradar.

Doncs no m'enrrecordo de qui ets apocapoc, com et dius per cert? de fet en una sortida acabes coneixent tanta gent que t'acabes fent un embolic, pero no et preocupis que aviat ens coneixerem Very Happy al juny no hi ha cap sortida muntada ja que la majoria anem a Toledo a la Gran Nacional de 2cv, pero estaria be anar muntant alguna per principis de Juliol per desitjar-nos bones vacances, al setembre estem coent-ne una foto-ruta per l'anoia que ha d'estar interesant de fer i tornarem cap a les terres de Lleida a l'octubre-novembre, i així anant fent Very Happy 2 més de Mataró. 245745 2 més de Mataró. 245745 2 més de Mataró. 245745 2 més de Mataró. 245745
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDg Maig 22, 2011 11:02 pm

Jordi escrigué:
Joan, ara ja soc Jordi "jordi" m'he cambiat el Nick, hem vaig posar "jordiet" al foro nacional ja que "jordi" ja era ocupat (per mí pero no recordo la contrasenya)pero ales sortides tothom m'anava anomenant Jordiet i no m'acabava d'agradar.

Doncs no m'enrrecordo de qui ets apocapoc, com et dius per cert? de fet en una sortida acabes coneixent tanta gent que t'acabes fent un embolic, pero no et preocupis que aviat ens coneixerem Very Happy al juny no hi ha cap sortida muntada ja que la majoria anem a Toledo a la Gran Nacional de 2cv, pero estaria be anar muntant alguna per principis de Juliol per desitjar-nos bones vacances, al setembre estem coent-ne una foto-ruta per l'anoia que ha d'estar interesant de fer i tornarem cap a les terres de Lleida a l'octubre-novembre, i així anant fent Very Happy 2 més de Mataró. 245745 2 més de Mataró. 245745 2 més de Mataró. 245745 2 més de Mataró. 245745
Naturalment que no et pots recordar, series un "Einstein".
És més fàci que sigui jo qui es recordi de tu, que al contrari.
Em dic Joaquim.
Tornar a dalt Ir abajo
joanhans*38

joanhans*38


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 18/01/2011
Edad : 76
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDl Maig 23, 2011 2:03 am

Hola Jordi, amb lo bé que quedava '' jordiet'', bé seràs el Jordi i punt.

Adeu
Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
eloi

eloi


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 26/04/2011
Edad : 53
Ubicació : Mataro

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDl Maig 23, 2011 6:09 am

apocapoc escrigué:
Hola a tots. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
La meva dona i jo, per fi el tenim, i el primer que hem fet, és donar-nos d'alta en aquest foro que ja fa temps que el seguim.
Què tenim...?
Naturalment el 2CV més maco i més bonic de tots...jejeje. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Ahir dissabte vam donar la "paga i senyal" i aviat el tindrem (si tot va bé).
Espero que "apocapoc" ens anirem coneixent i farem "bones migues".
Fins aviat. Very Happy
HEYYYYY!!!!!!!!!!!!
Salutacions d´un altre mataroní il-lustre,és a dir ,jo.
També sóc bastant neofit en el tema,però amb il-lusió ,ganes i bons mestres com aquesta gent del foro se´n apren.Ho passaràs bé segur!
BENVINGUT!
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDl Maig 23, 2011 8:08 pm

eloi escrigué:
apocapoc escrigué:
Hola a tots. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
La meva dona i jo, per fi el tenim, i el primer que hem fet, és donar-nos d'alta en aquest foro que ja fa temps que el seguim.
Què tenim...?
Naturalment el 2CV més maco i més bonic de tots...jejeje. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Ahir dissabte vam donar la "paga i senyal" i aviat el tindrem (si tot va bé).
Espero que "apocapoc" ens anirem coneixent i farem "bones migues".
Fins aviat. Very Happy
HEYYYYY!!!!!!!!!!!!
Salutacions d´un altre mataroní il-lustre,és a dir ,jo.
També sóc bastant neofit en el tema,però amb il-lusió ,ganes i bons mestres com aquesta gent del foro se´n apren.Ho passaràs bé segur!
BENVINGUT!
Hola "eloi",
M’encanta tenir contacte amb personatges tan il•lustres i re nombrats com tu, i encara més, si tal com dius, em garanteixes que m’ho passaré bé.
Això espero, ja que d’això es tracta.
Gràcies i fins a molt aviat.



Tornar a dalt Ir abajo
Abel ( Troncòmovil )

Abel ( Troncòmovil )


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 23/02/2011
Edad : 60
Ubicació : Barcelona

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDl Maig 30, 2011 9:57 am

Benvinguts vosaltres i el troncomobil, desde Barna City 2 més de Mataró. 245745
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitimeDl Maig 30, 2011 7:14 pm

mrabel63 escrigué:
Benvinguts vosaltres i el troncomobil, desde Barna City 2 més de Mataró. 245745
Gràcies "mrabel63" per la teva benvinguda.
A veure si coincidim en alguna sortida.
Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





2 més de Mataró. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 més de Mataró.   2 més de Mataró. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
2 més de Mataró.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Trobada a Mataró-Montnegre Diumenge 8 de Maig de 2011(reeditat 1 post)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: