2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 El meu 2cv salta a la fama!

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

El meu 2cv salta a la fama! Empty
MissatgeAssumpte: El meu 2cv salta a la fama!   El meu 2cv salta a la fama! Icon_minitimeDl Mar 07, 2011 12:25 pm

Pues això, que el meu 2cv "Isidoro" el 2cv del xesco i alguns altres han saltat a la fama! espero que no se'ls hi pugin massa els fums! jejejej

punxeu en aquest link i veureu el videoclip nou de la pegatina amb els nostres coxes de protagonistes

https://www.youtube.com/watch?v=BrZ9bLWpvCc&feature=player_embedded
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

El meu 2cv salta a la fama! Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu 2cv salta a la fama!   El meu 2cv salta a la fama! Icon_minitimeDl Mar 07, 2011 9:51 pm

Sus vais a comer el mundo jojojojojojo! que xulos que sou! el pobre Isidoro anava rosant el terra amb tanta penya!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

El meu 2cv salta a la fama! Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu 2cv salta a la fama!   El meu 2cv salta a la fama! Icon_minitimeDl Mar 07, 2011 10:21 pm


Quina passada, Isidoro nominat pel Oscar i segur guanyador
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

El meu 2cv salta a la fama! Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu 2cv salta a la fama!   El meu 2cv salta a la fama! Icon_minitimeDt Mar 08, 2011 2:50 am

ja teniu video per presentar al festival de curts de la vall Fosca, es collonut, posareu el 2cv de moda
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

El meu 2cv salta a la fama! Empty
MissatgeAssumpte: curiositats   El meu 2cv salta a la fama! Icon_minitimeDg Jul 17, 2011 7:17 am

hola dani soc el joaquim (ens acabem de coneixer al delta je je je)esta força be el clip i el doki surt de lujo sembla que ho hagi fet tota la vida,quin paperas que fa...bueno ens veiem fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El meu 2cv salta a la fama! Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu 2cv salta a la fama!   El meu 2cv salta a la fama! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu 2cv salta a la fama!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Curiositats-
Canviar a: