2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Molt bona nit des de l'Alta Noguera!

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Almogàver

Almogàver


Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 28/02/2011
Ubicació : Prop del Montsec, a l'Alta Noguera, Prepirineu Català

Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Empty
MissatgeAssumpte: Molt bona nit des de l'Alta Noguera!   Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Icon_minitimeDl Feb 28, 2011 3:01 pm

En primer lloc donar-vos l'enhorabona per aquest fòrum !

Està molt be que disposem tots plegats d'un lloc on poder parlar dels nostres cotxes en la nostra llengua.

I be, pel que fa a mi, doncs res, em dic Joan, sóc un aficionat a les furgonetes dos cavalls (i a les motos de muntanya, 4x4, mecànica en general etc...) i n'estic restaurant, ja des de fa més d'un any, una de molt atrotinada dels anys 60 (una vella AZU) que no se si l'acabaré jo a ella o ella acabarà amb mi Very Happy i poca cosa més...

Be, si, soc un barceloní que ara du un temps visquent prop del Montsec, a l'alta Noguera. Al prepirineu de Lleida, vaja.

Ara no tinc massa temps i, be, ho deixo aquí de moment, de tota manera ja obriré un tema a l'apartat corresponent i us explicaré la curiosa història d'aquesta vella AZU, de la seva restauració, etc... (potser alguns la coneixeu d'haver-la explicat en un altre fòrum)

En qualsevol cas, de moment aquí teniu al meu amic Ferreny, àlies "l'Indestructible" Very Happy (de la foto ja fa més d'un any):

Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Ferrenyindestructible

Us deixo també el video d'un antic anunci de Citroën que em va inspirar per donar-li nom...

I és que, a aquesta furgoneta AZU, per poder recuperar-la, primer la vaig haver de desenterrar perque li havia caigut una teulada damunt després de tirar-se 30 anys abandonada en un cobert enmig d'un camp Laughing


En fi, una abraçada ben forta per tots i endavant amb els bicilindrics catalans!

Molt bona nit des de l'Alta Noguera! 74771192

Tornar a dalt Ir abajo
http://ferreny.wordpress.com/
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Molt bona nit des de l'Alta Noguera!   Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Icon_minitimeDt Mar 01, 2011 1:58 am

Benvingut al Fòrum!

molt guapa la furgoneta i sobre tot amb l'historia que porta a sobre! espero que puguis penjar fotos!

Per cert! t'animes a venir a la concentració del dia 13 a tàrrega¿? t'enganxa a prop!


una abraçada desde Tàrrega!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Molt bona nit des de l'Alta Noguera!   Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Icon_minitimeDt Mar 01, 2011 8:26 am

Benvingut Almogaver, jo recordo del altre foro l'historia de la teva furgo, es preciosa, si us plau tornala a explicar aqui que més d'un s'emocionara.
N'hi han companys que de vegades diuen que hi han cotxes que no val al pena salvar, hi estic completament en desacord, tots els bicilindrics tenen la seva historia i mereixen una segona oportunitat, i de ben segur que la indestructible acabara surcant els camis i les carreteres amb només una mica de carinyo i un munt de feina, aqui a més trobaràs un munt de gent dispossada a donarte un cop de mà.

Si vens a la sortida del dia 13 ja t'aviso que t'agafaran les ganes de acabrla i no podras parar, així que tu mateix, ja saps a que t'arrisques, jeje, pero ens encantaria coneixe't.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Molt bona nit des de l'Alta Noguera!   Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Icon_minitimeDt Mar 01, 2011 10:53 pm

Heyyyyyyy!!!!!!!!!!!!
Una altre furgo , que caña, espero que ens coneixem a la sortida a Lleida del dia 13 aixi parlem de furgos.
Peró primer de tot Benvingut nou bicilindric
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Molt bona nit des de l'Alta Noguera!   Molt bona nit des de l'Alta Noguera! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Molt bona nit des de l'Alta Noguera!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 2ª trobada terres de Lleida
» Molt bones desde Banyoles!!!
» Salida Puig de la Creu-Hermita de Sant jaume
» XXVI Trobada amics del motor de Manlleu
» Molt bones a tothom!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: