2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Estic una mica trist perque....

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Estic una mica trist perque.... Empty
MissatgeAssumpte: Estic una mica trist perque....   Estic una mica trist perque.... Icon_minitimeDl Oct 04, 2010 10:40 am

...a determintat foro ja ha sortit la primera bombolla en contra de que hi hagi un foro en català, un membre diu que si no se que si no se quantos, jo li dic:Tio para el carro que no es pecat que hi hagi un forum en català i ja tremolo de la tronada que em caurà a sobre. Personalment el meu català es una mica forçat, una mica xungo, una mica amb accent de Corneyà, però que hosties, estic més que content de saber expresar-me en una llengua més i soc conscient de que una persona com deu mana ha de ser agraida a la terra que ha donat feina i aixopluc als meus pares durant més de 45 anys...

...firmat: un xarnego renegat.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Estic una mica trist perque.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estic una mica trist perque....   Estic una mica trist perque.... Icon_minitimeDl Oct 04, 2010 11:04 am

No t'has de fer mala sang de tot això, t'has llegit les normes d'aquest foro? el primer que hi possa es que les llengües d'aquest foro són tan el castella com el català, cadaescú que parli com vulgui, i qui recrimini a algu el ús d'una de les llengues sera expulsat, el problema es que hi ha gent que es una mala educada i s'ha de possar on no els demanen, em sento identificat perque he sigut jo el que he possat el comentari a l'altre foro amb el link, simplement ha sigut un link, no he possat res en català, així que el follon l'han buscat ells,

No t'hi capfiquis i deixa estar aquestos temes, que no val la pena, per algo s'ha creat aquest fòrum, per evitar aquestos mals rollos!!

una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Estic una mica trist perque.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estic una mica trist perque....   Estic una mica trist perque.... Icon_minitimeDt Oct 05, 2010 3:51 am

De el que es lamentava aquesta persona es de no poder participar per no saber parlar el Català, malauradament hi ha molta gent que no enten que ens poguem expresar en la nostra llengua i que ens agradi fer-ho, per descomptat que no ho fem en un to excloent,pero tots els que no parlen o no entenen el català o tenen dificil per participar-hi. de la mateixa manera que jo no puc participar en un foro en alemany ja que no se la llengua, tot i que m'agradaria que els alemays, polacs, belgues, anesin traduint tot el que diuen en castella o català o inclús més factible en Anglés,per entendrel's, no es pot demanar a algú que no faci servir la seva llengua, mes quan hi te el dret i la posibilitat de fer-ho.
De totes maneres es una persona amb sensibilitat, respecte i inteligencia suficient per entendre-ho, pero no treu que li agrada saber que diem tots els aficionats espanyols dels 2cv i s'ha trobat amb el problema de l'idioma, aixó li passa per cotilla, i a nosaltres per publicitar un foro en Català en un foro espanyol, on a més hi han personatges, no aquest senyor, que el vintage dels cotxes classics l'entenen acompanyat amb tipus de govern, diguem-li de tipus vintage tambe, dels anys 60 a una espanya reprimida, dictatorial i faixista. utilitzen el 2cv per traslladar-se mentalment a dies "millors"

El traductor del google et tradueix del català al castellà que jo sapiga.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Estic una mica trist perque.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estic una mica trist perque....   Estic una mica trist perque.... Icon_minitimeDt Oct 05, 2010 12:52 pm

bueno,m'ho hau posat façil,lo primer que he fet a estat presentarme i lo segon vindre a fora de tema a tocar el idem i fixat tu que ja estaba obert...............ufffffffffff,tu no sabes lo que me cuesta escribir en catalan,si tengo que contestar un comentario corto no hay problema,pero si tengo que dar un toston,mejor en castellano,que yo no tengo ningun problema y cuando yo iba al cole solo daban 2hrs a la semana de catalan Crying or Very sad bueno esto se veia venir,creo que mas por desinformacion que por otra cosa,ya me e puesto en contacto por privado con otros foreros,nosotros hemos de dar una leccion de saber estar,como siempre a echo mi pueblo,mi tierra,yo soy mas catalan que Carot rovira y el carretero juntos,pero tengo tantos y buenos amigos en un monton de rincones de españa,que si me dijerais que esto es un foro exclusivo de catalano parlantes escribientes lo dejaria sin dudar,lo mismo que digo esto digo lo otro,aqui no le consentire a nadie que falte con algun calificativo tipo,para mi si lleva una pegatina de cat es como si llevara una esvastica Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil no hay emoticono de,te como los huevos,que si no lo ponia,estos se pueden ir a tomar por c.lo,pero todos los demas pueden entrar sin problema,por mi parte no tendran ninguna queja ¿si algu os diu que no enten el catala li continueu parlan en catala? el que hace eso es tan capullo como el imbecil de la esvastica,que manzanas podridas hay en tos laos,yo como muchos de vosotros e estado en el foro del 2cv y solo e recibido que ayuda y buenos consejos,me encantaria que este se hiciera tan grande como aquel,con gente buena sin importar la region,como dice jordiet si hay voluntat solo hay que clicar al traductor y lo hace perfecto,cuantas paginas en ingles y en frances no e tenido que traducir yo,bueno que ya paro,espero hayan entendido mi mensaje.(t'imagines si escric tot aixo en catala Sleep )



Me declaro apolitico y ateo,mi tierra es la que me vio nacer y la que alimenta a mi familia
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Estic una mica trist perque.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estic una mica trist perque....   Estic una mica trist perque.... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Estic una mica trist perque....
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Una mica de presentació
» Una restauració d'un 2cv amb presupost controlat
» Acudits per donar una mica de marxa.
» Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos
» Saludar-vos a tots-estic aquí,gracies a tress,amic meu,i forofo de els 2 cv.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: